HTML

A hétköznapok suttyói

A világ suttyói.

Friss topikok

  • Mr X: Megtörtént. (2009.04.28. 18:30) A kutyás suttyó
  • horex: De igen,van fídbek! Igen,suttyók járnak köztünk Ha ugyanezt, feleakkora, piros zsigulis cigánnyal... (2009.04.25. 11:47) A régi BMW-s suttyó
  • Ofélia .: Első blikkre jónak tünik. Éppen ma délben löktek fel egy bazi nagy hátizsákkal. Tudod az a forgol... (2009.04.24. 20:34) Elindult a Világ Suttyói Blog!

Linkblog

Archívum

A régi BMW-s suttyó

2009.04.24. 10:50 :: Mr X

Laci leírta esetét egy régi BMW-s suttyóval kapcsolatban:
Szia! 
 
Gratula az oldalhoz, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. Addig is egy sztori:
 
Az eset múlt héten esett meg velem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helyszín a pestszentlőrinci TESCO benzinkútja. Időpont reggel 6:45. Munkába menet megálltam tankolni. Miután végeztem a pénztárnál, gondoltam ellenőrzöm a guminyomást is. A fent említett kúton elméletileg két beállásos hely van erre a célra, a valósaában viszont ez nem működő elképzelés. A kompresszor ugyanis pont középen van, a levegőcsövek pedig túl rövidek. Vagyis, ha nem középre állsz, a távolabb eső kerékig nem ér el.
 
Beálltam tehát középre (A), amikor is megérkezett Suttyó úr, egy narancssárga BMW 2000-essel. Kissé távolabb megállt (B), gondoltam, kivárja a sorát. De ő sietett. Miután három kerékkel végeztem, fogta magát, mögém gurult, és úgy rám parkolt, hogy a kezem is csak igen szűkösen fért volna a két kocsi közé. Ezek után kiszállt, és mint aki jól végezte dolgát, elindult a Shop felé. Elhaladtában még odaszólt nekem, hogy „A szőkék bénáznak ennyit!” Hozzáteszem, az egész folyamat nem tartott öt percig.
 
Megnéztem a pasast. Jó negyvenes, bajszos, pocakos fószer, semmi extra, ami ekkora arcot indokolna. Gondoltam, akkor már én is köszönök neki, és megemlítettem, hogy ha nem ér vissza öt percen belül, kárt fogok tenni a kocsijában. Az ilyen barmok miatt mindig van egy ’vipera’ a kesztűtartóban. Kivettem, és vártam.
 
Pár perc után jött is vissza. Mikor meglátta a célszerszámot a kezemben, megszeppent. Szó nélkül ült a kocsijába, és gurult arrébb, hogy kiférjek. Azt még láttam a visszapillantóban, hogy kiszáll, és körbenézi a verdáját, nem bántottam-e.
 
Tanulság? Az nincs. Maximum annyi, hogy nem csak nagydarab kopaszok lehetnek bunkók.
 
(Elnézést a kép minőségéért, de nem vagyok túl tehetséges rajzoló...)

 

1 komment

Címkék: bmw tesco auto benzinkut suttyo

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagsuttyoi.blog.hu/api/trackback/id/tr901083507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.25. 11:47:02

De igen,van fídbek!
Igen,suttyók járnak köztünk
Ha ugyanezt, feleakkora, piros zsigulis cigánnyal is megteszed, gratula.
Látod, jött pár percen belül.
Addig a hamutartót is ki tudtad volna önteni a kocsi mellé/alá
süti beállítások módosítása